FAQ

1) JAKÝ JE ČAS CHECK-IN A CHECK-OUT?

Check-in je v den příjezdu možný od 15. hodiny a check-out v den odjezdu do 10 hodiny.

2) JAK PROBÍHÁ PŘEDÁNÍ KLÍČŮ?

V den příjezdu Vás na chaloupkách bude čekat naše paní domácí, Helena Ondřejková, která Vás ubytuje, předá klíče a zodpoví všechny dotazy. Bude Vám k dispozici během celého pobytu.

3) JAKÁ JE VÝŠE ZÁLOHY?

Při rezervaci pobytu vyžadujeme platbu zálohy ve výši 50% z celkové ceny ubytování, která je splatná do 7 dní ode dne rezervace. V opačném případě se rezervace automaticky ruší.

4) JAK PROBÍHÁ DOPLATEK CENY POBYTU?

Doplatek za pobyt probíhá bezhotovostní formou na základě vystavené faktury.

5) JE V CHALOUPKÁCH WI-FI PŘIPOJENÍ?

Ano, Wi-Fi připojení máme. Heslo Vám sdělí paní domácí.

6) JE POVOLEN POBYT S DOMÁCÍMI ZVÍŘATY?

Ubytování psů, koček a jiných domácích zvířat není povoleno.

7) KDE JE NEJBLIŽŠÍ BANKOMAT?

Nejbližší bankomat je bankomat České spořitelny v Karolince, která je od chaloupek vzdálená cca 5 km.

8) JSOU V BLÍZKÉM OKOLÍ NĚJAKÉ RESTAURACE?

Ano, můžete využít restauraci v hotelu Horal nebo Lanterna. Na hotelu Lanterna se nachází i oblíbený Coctail bar, který vaří i do brzkých ranních hodin.

9) JSOU V OKOLÍ NĚJAKÉ OBCHODY?

Přímo ve Velkých Karlovicích se nachází menší obchůdky, které mají otevřeno zpravidla do 16 hodin. Větší obchod, Penny Market, se nachází v Karolince, která je vzdálená od chaloupek zhruba 5 km.

10) JAK JE TO SE VSTUPEM DO TERMÁLNÍCH BAZÉNŮ?

Jako hosté máte možnost navštívit i termální bazény, které se nachází na hotelu Horal. Na chaloupkách je pro Vás nachystána taška s županem a paní Ondřejková Vám při předání klíčů rovněž předá čipy, které Vás opravňují ke vstupu do bazénu na neomezenou dobu. Tyto čipy při ukončení pobytu odevzdáte zpět paní Ondřejkové.